Історії
Погляди
Ідеї
Підтримати Korydor
Ukr
Eng
Герої розмови пояснюють, що аматорство в кіно — це політична позиція, збереження неіндустрійного кіно, доступного для кожної людини
Що таке вернакулярне чи аматорське кіно: два погляди
Наталя Серебрякова
03.12.2021
Альона Каравай та Ольга Дятел розповідають, як спродюсувати мистецьку подію, щоб її полюбили глядачі й колеги
proto produkciia: “Культурним менеджерам треба ставати портами, щоб люди дрейфували саме до них”
Оксана Семенік
27.11.2021
Богдана Косміна пояснює, для чого команда митців узялася відновлювати закинутий об'єкт у Києві
Богдана Косміна: «Бювет раніше давав людям воду, а зараз – мистецтво»
Марія Бєляєва
10.11.2021
Паскаль Ґілен про ментальну пандемію, «близькість» як панацею від культурної ентропії та нудьгу кібер-вічності
Паскаль Ґілен: «Жити в часи перманентних катастроф – це і кошмар, і велика удача для дослідника»
Юлія Манукян
08.11.2021
Дарина Скринник-Миська розповідає історію появи й розвиток фестивалю медіамистецтв "Тетраматика"
Тетраматика: кроки до тяглості
Дарина Скринник-Миська
30.10.2021
Катерина Волчок розповідає, в чому цінність книжки Мирослави Мудрак
Нарбут і витоки українського брендингу
Катерина Волчок
12.10.2021
Іван Шелехов розповідає, як досліджують звук на саунд-резиденції в Житомирі
Звукова резиденція на заводі «Електровимірювач». Що нового?
Іван Шелехов
20.09.2021
Ольга Суровська розповідає, як працює екологічна система культури у Франківську завдяки грантовій програмі громадської ініціативи.
Наїсти на культуру
Ольга Суровська
14.09.2021
Кирило Ліпатов розповідає, як Одеський художній музей провів конкурс на створення художньої роботи і на що чекати далі.
Разбивая стену между художником и музеем: как создавался конкурс OFAM WALL
Євгенія Селезньова
12.09.2021
Богдан Шумилович роздумує над тим, якими будуть точки дотику технологій і людської чуттєвості в майбутньому.
Технології та чуттєве
Богдан Шумилович
06.09.2021
Юлія Ваганова розповідає Дарії Бадьйор про свою мотивацію участі в конкурсі на посаду генеральної директорки Національного художнього музею.
Юлія Ваганова: «Нині збереження в більшості музеїв нагадує радянський сервіз, який ставлять на поличку до кращих часів»
Дарія Бадьйор
05.09.2021
Наталя Серебрякова розпитує французького режисера Елі Граппе, члена журі Одеського кінофестивалю, про його фільм "Ольга".
Эли Граппе: «Я хорошо понимаю злость и одержимость своих персонажей»
Наталя Серебрякова
10.08.2021
<
2
3
4
5
6
7
>
Практики Рівності
Жінка в Історії Культури
Поличка Перекладів
Голоси
Контексти
Глосарій
КРЕАТИВНА ЕКОНОМІКА
ПОЛІТИКА ВКЛЮЧЕННЯ
(Само)цензура
Українська
English
Найбільш популярне
Історія жінок у Великій війні
Сучасне українське мистецтво: історична пам’ять та світовий контекст
«Я не можу дихати»: Деякі зауваги до протестів у США
“Та бачу, синку, що ти не москаль”
Перейменування “Дорогожичів” на “Бабин Яр” як початок викривлення історичної пам’яті
Почему не было великих художниц. Часть первая
«Хорошие русские» і де їх шукати
Рур: фрагменти ландшафту
Програма ЗНО з укрліту: плюси, мінуси, підводні камені
GO WEST! Сліди травми на фотографіях українських примусових працівниць та працівників у Німеччині
теги
(само)цензура
архів
архів сучасного мистецтва
виставка
візуальне мистецтво
війна
гуманітарна політика
дискусія
документальне кіно
жінка в мистецтві
книжки
колонка
креативна економіка
критика
критичне мистецтво
культура
культура й інновації
культурна політика
культурний менеджмент
куратор
кіно
література
малі міста
медіа
мистецтво
місто
насилля
пам'ять
політика включення
проекти
пропаганда
самоорганізація
самоцензура
свобода
соціальне мистецтво
сучасне мистецтво
фемінізм
фестиваль
фотографія
цензура
європейський досвід
ідентичності
іншування
історія
історія мистецтва
↑