Історії
Погляди
Ідеї
Підтримати Korydor
Ukr
Eng
Кирило Ліпатов розповідає, як Одеський художній музей провів конкурс на створення художньої роботи і на що чекати далі.
Разбивая стену между художником и музеем: как создавался конкурс OFAM WALL
Євгенія Селезньова
12.09.2021
Богдан Шумилович роздумує над тим, якими будуть точки дотику технологій і людської чуттєвості в майбутньому.
Технології та чуттєве
Богдан Шумилович
06.09.2021
Юлія Ваганова розповідає Дарії Бадьйор про свою мотивацію участі в конкурсі на посаду генеральної директорки Національного художнього музею.
Юлія Ваганова: «Нині збереження в більшості музеїв нагадує радянський сервіз, який ставлять на поличку до кращих часів»
Дарія Бадьйор
05.09.2021
Наталя Серебрякова розпитує французького режисера Елі Граппе, члена журі Одеського кінофестивалю, про його фільм "Ольга".
Эли Граппе: «Я хорошо понимаю злость и одержимость своих персонажей»
Наталя Серебрякова
10.08.2021
Режисерка Оксана Карпович розповідає Усті Стефанчук про українську соціальну інтимність, робітниче повсякдення й проблеми маленької жінки з української периферії.
Оксана Карпович: «Важливо, що ці жінки просто говорять. У цьому вже достатньо сили»
Устина Стефанчук
01.08.2021
Наталя Серебрякова побувала на Каннському кінофестивалі та обрала свою десятку найкращих фільмів.
Канни: 10 найцікавіших фільмів 2021
Наталя Серебрякова
25.07.2021
Юлія Манукян розбирається, як пов'язані купони, облігації й криптовалюта з історією мистецтва Одеси.
«Вчера, сегодня и всегда»: от «лимба» к диалогу со зрителем
Юлія Манукян
23.07.2021
Софія Пилипенко розповідає про повернення життя в промислові простори Костянтинівки Донецької області.
Як фестиваль The Most Fest створює простір для міських перевтілень
Софія Пилипенко
10.07.2021
Напередодні виборів директора Мистецького Арсеналу Дарія Бадьйор розмовляє з Ольгою Балашовою про її концепцію культурної інституції.
Ольга Балашова: «У нас немає іншого шляху, ніж створювати множинні наративи»
Дарія Бадьйор
02.07.2021
Євгенія Нестерович пояснює, чому останні події навколо УКФ шкодять усьому культурному полю країни, і чому інститут експертизи такий важливий
Не диванні експерти
Євгенія Нестерович
01.06.2021
Світлана Олешко в авторській колонці пише про непрозорі конкурси керівників закладів культури й скорочення фінансування театрів Харківщини.
Чи можна збройні сили порівняти з театром?
Світлана Олешко
25.03.2021
26 березня відкривається 18-й Міжнародний фестиваль документального кіно про права людини Docudays UA. Наталя Серебрякова переглянула фільми програми DOCU/СВІТ та вибрала найцікавіші.
Активізм, залежність, примхи олігархів: 5 фільмів DOCU/СВІТ
Наталя Серебрякова
24.03.2021
<
2
3
4
5
6
7
>
Практики Рівності
Жінка в Історії Культури
Поличка Перекладів
Голоси
Контексти
Глосарій
КРЕАТИВНА ЕКОНОМІКА
ПОЛІТИКА ВКЛЮЧЕННЯ
(Само)цензура
Найбільш популярне
Історія жінок у Великій війні
Сучасне українське мистецтво: історична пам’ять та світовий контекст
«Я не можу дихати»: Деякі зауваги до протестів у США
“Та бачу, синку, що ти не москаль”
Перейменування “Дорогожичів” на “Бабин Яр” як початок викривлення історичної пам’яті
Почему не было великих художниц. Часть первая
«Хорошие русские» і де їх шукати
Програма ЗНО з укрліту: плюси, мінуси, підводні камені
Рур: фрагменти ландшафту
GO WEST! Сліди травми на фотографіях українських примусових працівниць та працівників у Німеччині
теги
(само)цензура
архів
архів сучасного мистецтва
виставка
візуальне мистецтво
війна
гуманітарна політика
дискусія
документальне кіно
жінка в мистецтві
книжки
колонка
креативна економіка
критика
критичне мистецтво
культура
культура й інновації
культурна політика
культурний менеджмент
куратор
кіно
література
малі міста
медіа
мистецтво
місто
насилля
пам'ять
політика включення
проекти
пропаганда
самоорганізація
самоцензура
свобода
соціальне мистецтво
сучасне мистецтво
фемінізм
фестиваль
фотографія
цензура
європейський досвід
ідентичності
іншування
історія
історія мистецтва
↑