Історії
Погляди
Ідеї
Підтримати Korydor
Ukr
Eng
Паскаль Ґілен про ментальну пандемію, «близькість» як панацею від культурної ентропії та нудьгу кібер-вічності
Паскаль Ґілен: «Жити в часи перманентних катастроф – це і кошмар, і велика удача для дослідника»
Юлія Манукян
08.11.2021
Анастасія Тимошенко розглядає світові й українські практики інклюзивності в музеях
Музеї без перешкод: як втілювати інклюзивні практики?
Анастасія Тимошенко
04.11.2021
Олена Мигашко розповідає про сучасний театр, який ризикує говорити про найскладніші межові психічні стани людини
Як сучасний театр говорить про самогубство й ментальні розлади
Олена Мигашко
03.11.2021
Олександра Кущенко й Богдан Шумилович написали одне одному відверті листи про смерть, папір, силу й незавершеність розмов про мистецтво
Як ви ставитеся до «Розчинення»? Листування про виставку Олени Турянської
Олександра Кущенко
Богдан Шумилович
02.11.2021
Дарина Скринник-Миська розповідає історію появи й розвиток фестивалю медіамистецтв "Тетраматика"
Тетраматика: кроки до тяглості
Дарина Скринник-Миська
30.10.2021
Історикиня Олена Петренко пояснює, чому вбивства пацієнтів психіатричних закладів під час Другої світової війни не тематизувались у повоєнний період
Олена Петренко: «Проблема забронзованого гранд-наративу – однозначно українська проблема»
Дарія Бадьйор
27.10.2021
Вероніка Склярова пише про онлайн-перформанс "Археологія однієї квартири"
Фантомні вібрації. З чого зроблена наша ідентичність?
Вероніка Склярова
26.10.2021
Катерина Волчок розповідає, в чому цінність книжки Мирослави Мудрак
Нарбут і витоки українського брендингу
Катерина Волчок
12.10.2021
Дмитро Левицький розповідає, як влаштований і де працює легендарний театр Rimini Protokoll
Познайомитися з театром Rimini Protokoll
Дмитро Левицький
08.10.2021
Вікторія Наріжна пояснює, чому фестивалям важливо працювати з місцевими контекстами
Gogolfest: фестиваль не твого міста в твоєму місті
Вікторія Наріжна
07.10.2021
Ірина Склокіна говорить про різні етапи в пам'ятанні Другої світової війни й недоліки концепції "подвійної окупації".
Ірина Склокіна: «Радянська пам’ять про війну відображає ієрархічну структуру суспільства нерівних можливостей»
Анастасія Платонова
24.09.2021
Іван Шелехов розповідає, як досліджують звук на саунд-резиденції в Житомирі
Звукова резиденція на заводі «Електровимірювач». Що нового?
Іван Шелехов
20.09.2021
<
6
7
8
9
10
11
>
Практики Рівності
Жінка в Історії Культури
Поличка Перекладів
Голоси
Контексти
Глосарій
КРЕАТИВНА ЕКОНОМІКА
ПОЛІТИКА ВКЛЮЧЕННЯ
(Само)цензура
Українська
English
Найбільш популярне
Історія жінок у Великій війні
Сучасне українське мистецтво: історична пам’ять та світовий контекст
«Я не можу дихати»: Деякі зауваги до протестів у США
“Та бачу, синку, що ти не москаль”
Перейменування “Дорогожичів” на “Бабин Яр” як початок викривлення історичної пам’яті
Почему не было великих художниц. Часть первая
«Хорошие русские» і де їх шукати
Рур: фрагменти ландшафту
Програма ЗНО з укрліту: плюси, мінуси, підводні камені
GO WEST! Сліди травми на фотографіях українських примусових працівниць та працівників у Німеччині
теги
(само)цензура
архів
архів сучасного мистецтва
виставка
візуальне мистецтво
війна
гуманітарна політика
дискусія
документальне кіно
жінка в мистецтві
книжки
колонка
креативна економіка
критика
критичне мистецтво
культура
культура й інновації
культурна політика
культурний менеджмент
куратор
кіно
література
малі міста
медіа
мистецтво
місто
насилля
пам'ять
політика включення
проекти
пропаганда
самоорганізація
самоцензура
свобода
соціальне мистецтво
сучасне мистецтво
фемінізм
фестиваль
фотографія
цензура
європейський досвід
ідентичності
іншування
історія
історія мистецтва
↑