Історії
Погляди
Ідеї
Підтримати Korydor
Ukr
Eng
Наталя Серебрякова поговорила з автором фільму про архівні кінохроніки як важливу частину фільму й про те, як працювалося з Юр’євим
Олексій Радинський: “Фільм із ефектом метелика”
Наталя Серебрякова
04.02.2022
Очільниця Українського інституту у Лондоні про вбитого на війні брата, книгу, яку вона йому присвятила й зневагу до тих, хто робить бізнес на смертях
Олеся Хромейчук: “Війна — це те, що залишиться з нами на покоління, коли всі бліндажі будуть покинуті”
Тетяна Харченко
28.01.2022
"Коридор" продовжує досліджувати доступність музеїв. Цього разу ми в Одесі
На слух і дотик: як в Одеському художньому музеї впроваджують інклюзивність
Анастасія Тимошенко
11.01.2022
Куди потрапляє оперна постановка після того, як її сценічне життя завершене?
Прогулянка некрополем
Наталя Маценко
30.12.2021
Анна Калугер роздумує над тим, за яких умов може існувати сучасна культурна критика
#История искусства после истории искусства
Анна Калугер
29.12.2021
Юлія Манукян робить огляд резиденції в Приморську й аналізує, як місто диктує свій роздвоєний мотив часу
Три дня Бирючего/Приморска
Юлія Манукян
23.12.2021
Нікіта Кадан та Юрій Андрухович у Франківську презентували «забуту» виставку авангарду
Переписати історію мистецтвом
Ольга Суровська
21.12.2021
Христина Рутар аналізує, яким чином постановка Львівського лялькового театру долучає глядачів до колективного пам'ятання
Повернення театру й пам’яті
Христина Рутар
14.12.2021
Розмова з Глібом Вишеславським і Олегом Сидором-Гібеліндою про словники сучасного мистецтва
Для чого писати словники?
Анна Калугер
09.12.2021
Олександр Мимрук розповідає, чому зникають паперові журнали і які з них мають шанс знайти своїх читачів
Олександр Мимрук: “Виживають паперові журнали, які можна назвати проявом дизайнерського й поліграфічного мистецтва”
Вікторія Фещук
08.12.2021
Оксана Черкашина пояснює, що політичний театр запозичив у перформансу, куди подівся сценічний конфлікт і що таке енергія сцени
Оксана Черкашина. Театр і демократія: парадокси емансипації
Люба Ільницька
Ірина Швидко
04.12.2021
Герої розмови пояснюють, що аматорство в кіно — це політична позиція, збереження неіндустрійного кіно, доступного для кожної людини
Що таке вернакулярне чи аматорське кіно: два погляди
Наталя Серебрякова
03.12.2021
<
4
5
6
7
8
9
>
Практики Рівності
Жінка в Історії Культури
Поличка Перекладів
Голоси
Контексти
Глосарій
КРЕАТИВНА ЕКОНОМІКА
ПОЛІТИКА ВКЛЮЧЕННЯ
(Само)цензура
Українська
English
Найбільш популярне
Історія жінок у Великій війні
Сучасне українське мистецтво: історична пам’ять та світовий контекст
«Я не можу дихати»: Деякі зауваги до протестів у США
“Та бачу, синку, що ти не москаль”
Перейменування “Дорогожичів” на “Бабин Яр” як початок викривлення історичної пам’яті
Почему не было великих художниц. Часть первая
«Хорошие русские» і де їх шукати
Рур: фрагменти ландшафту
Програма ЗНО з укрліту: плюси, мінуси, підводні камені
GO WEST! Сліди травми на фотографіях українських примусових працівниць та працівників у Німеччині
теги
(само)цензура
архів
архів сучасного мистецтва
виставка
візуальне мистецтво
війна
гуманітарна політика
дискусія
документальне кіно
жінка в мистецтві
книжки
колонка
креативна економіка
критика
критичне мистецтво
культура
культура й інновації
культурна політика
культурний менеджмент
куратор
кіно
література
малі міста
медіа
мистецтво
місто
насилля
пам'ять
політика включення
проекти
пропаганда
самоорганізація
самоцензура
свобода
соціальне мистецтво
сучасне мистецтво
фемінізм
фестиваль
фотографія
цензура
європейський досвід
ідентичності
іншування
історія
історія мистецтва
↑