Історії
Погляди
Ідеї
Підтримати Korydor
Ukr
Eng
Ірина Подоляк розповідає про мрії й дух свободи кінця 80-х і гуманітарне підґрунтя суспільних змін.
Ірина Подоляк: “Я думала, що моє покоління переверне світ”
Дарія Бадьйор
20.08.2021
Історикиня Марта Гавришко розповідає про особливості вивчення різноманітних жіночих досвідів під час Голокосту.
Марта Гавришко: «Метанаратив про Голокост в Україні й досі робить жіночий голос невидимим»
Анастасія Платонова
14.08.2021
Режисерка Оксана Карпович розповідає Усті Стефанчук про українську соціальну інтимність, робітниче повсякдення й проблеми маленької жінки з української периферії.
Оксана Карпович: «Важливо, що ці жінки просто говорять. У цьому вже достатньо сили»
Устина Стефанчук
01.08.2021
Арміне Божко розповідає про стан невагомості й відірваності від ґрунту як внутрішнє осягнення життя в еміґрації
Арміне Божко: «В Америці моєю батьківщиною стало мистецтво»
Устина Стефанчук
04.06.2021
Тамара Злобіна вписує першу виставку в ЛММЦ в широкий культурний контекст останніх 20 років і розповідає, як фемінізм поступово ставав неуникненною оптикою для сучасного мистецтва.
Чому в Україні будуть художниці
Тамара Злобіна
28.05.2021
Євгенія Буцикіна аналізує творчість Марії Куліковської з погляду проблеми тіла й тілесності.
Марія Куліковська: тіло (жіноче/архітектурне/політичне) і перформативна скульптура
Євгенія Буцикіна
10.03.2021
У другій частині інтерв’ю Валентина Клименко говорить із Гаяне Атаян про спадок художниці Тетяни Яблонської — матеріальний і символічний, про її «життя після смерті» — в історії мистецтва.
Гаяне Атаян: “Гілка, що виросла з яблуні”
Валентина Клименко
28.02.2021
Сьогодні, 24 лютого, виповнюється 104 роки з дня народження Тетяни Яблонської. Художниця Гаяне Атаян розповіла «Коридору» про Яблонську-художницю, людину і маму.
“Працюй як для Лувру, тоді буде тобі худсалон, а якщо працюватимеш для худсалону, буде смітник”
Валентина Клименко
24.02.2021
Устина Стефанчук з Канади про те, які історії може розповісти вишита сорочка, що означає бути «опікункою» давніх речей та як українцям зростити в собі відповідальне ставлення до старовини.
Устина Стефанчук: “Перетин прямого чи умовного кордону вимагає відповіді: хто ти?”
Катерина Кисельова
13.02.2021
Олена Червоник - про сліпоту європейського картезіанства, вимушені прозріння західного світу, загублені і знайдені у 2020 «лінзи» для розгляду світу навкруги, а також про оптимістичний погляд на культуру і життя загалом.
Олена Червоник: «Ця епідемія зламала хребет модерности»
Євгенія Нестерович
24.01.2021
Нова розмова з циклу про жінок культури, які мешкають за кордоном: Лія Достлєва розповідає про свій досвід роботи в умовах пандемії.
Лія Достлєва: «Це історія про перевинайдення способів близькості»
Євгенія Нестерович
20.01.2021
Історикиня Юлія Юрчук зі Стокгольма розповідає Євгенії Нестерович про особливості шведського локдауну, довіру до влади й про минуле як сценарій майбутнього.
Юлія Юрчук: «Цей рік удома стиснув наші горизонти пам’яті»
Євгенія Нестерович
19.01.2021
<
1
2
3
4
5
6
>
Практики Рівності
Жінка в Історії Культури
Поличка Перекладів
Голоси
Контексти
Глосарій
КРЕАТИВНА ЕКОНОМІКА
ПОЛІТИКА ВКЛЮЧЕННЯ
(Само)цензура
Найбільш популярне
Історія жінок у Великій війні
Сучасне українське мистецтво: історична пам’ять та світовий контекст
«Я не можу дихати»: Деякі зауваги до протестів у США
“Та бачу, синку, що ти не москаль”
Перейменування “Дорогожичів” на “Бабин Яр” як початок викривлення історичної пам’яті
Почему не было великих художниц. Часть первая
«Хорошие русские» і де їх шукати
Програма ЗНО з укрліту: плюси, мінуси, підводні камені
Рур: фрагменти ландшафту
GO WEST! Сліди травми на фотографіях українських примусових працівниць та працівників у Німеччині
теги
(само)цензура
архів
архів сучасного мистецтва
виставка
візуальне мистецтво
війна
гуманітарна політика
дискусія
документальне кіно
жінка в мистецтві
книжки
колонка
креативна економіка
критика
критичне мистецтво
культура
культура й інновації
культурна політика
культурний менеджмент
куратор
кіно
література
малі міста
медіа
мистецтво
місто
насилля
пам'ять
політика включення
проекти
пропаганда
самоорганізація
самоцензура
свобода
соціальне мистецтво
сучасне мистецтво
фемінізм
фестиваль
фотографія
цензура
європейський досвід
ідентичності
іншування
історія
історія мистецтва
↑